mandag den 11. juni 2012

Fun og lidt nyindkøb

Siden jeg, i Februar, meldte mig på kurset, Life book, hos Willowing, er det desværre ikke blevet til ret meget scrapbooking. Jeg er blevet bidt af at sidde og tegne og male.
Så i håb om at komme igang igen, tog jeg i lørdags en tur til odder for at besøge Hobbyboden - Scrapworld. Der fik jeg købe lidt nye papire, mist, tape, stempler og nogle template fra The Crafters Workshop, (som jeg er sikker på bliver det nye hit, her hjemme :D)






I går aftes fik jeg så lavet mig et nyt LO som jeg er godt tilfreds med.



Dette er et LO som har været færdig i et stykke tid men ikke blevet blogget endnu. Buketten er én som Zenia har plukket i haven, samlet af en masse ukrudt, men gud hvor ser den flot ud. Det er hun altså skrap til den pige.



Dette er de to nyeste tegninger. Det øverste er ikke helt færdigt endnu.


9 kommentarer:

  1. Nøøjj nogle lækre indkøb du har gjort dig :)
    Håber de giver dig kreativiteten til scrap tilbage :)

    Dine LOér er da VILDT fede.. er specielt vild med det tøsede lyserøde tihii..

    Woww du dygtig til at tegne mennesker..!!
    Er virkelig flotte tegninger du har lavet...

    SvarSlet
  2. Er vild med dine indkøb, og har da vist også selv en del af det... resten ønsker jeg mig stadig ;)
    Er helt vild med det øverste Layout, - ligner noget jeg selv kunne have fundet på og lave :D
    Det andet lo. er også rigtig sødt, og tegningerne - Ihh, gid jeg kunne!

    SvarSlet
  3. uh det er da nogle dejlige ting du har fået lavet - ja og købt.... :) ... dejlig mandag til dig ...

    SvarSlet
  4. Seje LO...(mine unger og min mand har i årevis drillet mig med at jeg ikke kan lave sådan én med tungen, jeg ligner én der ikke har det godt, når jeg prøver...fniiiisss)
    Du laver nogle super flotte tegninger, god måde at forevige dem på, i stedet for de "bare" sidder i en mappe....

    SvarSlet
  5. Rå lækre ting, du har lavet. Lækker stil!!!!!
    Og fede indkøb.

    SvarSlet
  6. Åh, wow!! Dine kreationer er da bare for lækre!!
    Især dine tegninger!!

    Lækre indkøb også :)

    SvarSlet
  7. super lækket indkøb:)

    Og nogle rigtig flotte Lo du har lavet:)

    SvarSlet
  8. Det er så skønt at du er i gang med Lifebook - det er altså vanedannende ;) Feeeeeddddde indkøb!

    SvarSlet