onsdag den 29. august 2012

Fantastisk morgen :D

Jeg har nu gået hjemme siden uge 28 og jeg er virkelig begyndt at kede mig. Jeg var til møde med min sagsbehandler i sidste uge og er kommet med i et nyt forsøg. Jeg venter nu bare på at høre fra min nye mentor i håb om at komme videre.

For første gang i lang tid har jeg haft en fantastisk morgen. Tøserne var fantastiske og alt gik efter planen. I dag cyklede vi i skole for første gang. Vi bor på landet, og vejen til skolen er erklæret trafikfarlig, så tøserne får ikke lov til at cykle alene. Vi kørte hjemme fra i god tid, da det normalt tager 40 min. (vi har øvet vejen nogle gange) men da vi nåede skolen, kom vi 20 min før, så vi havde lige lidt hygge tid i SFO'en. Da jeg kom hjem havde jeg så meget energi at jeg fik ordnet en del mere end jeg plejer på det tidspunkt af dagen. Vasketøjet blev ordnet, badeværelset og køkken blev ryddet op og gjort rent, fik et bad. Alt nået inden kl 9.30. Så nu bliver der nydt en kop kaffe i selvskab med killingerne i det dejlige vejr.






Killingerne er ved at være store nu, 10 uger :) De bor ude i garagen med deres mor, men får sig sneget ind i huset lige så snart de ser sit snit til det. De kommer løbende lige så snart man sætter sig ude på trappen eller en havestolene, springer op i skødet, spinder, leger og putter. Tøserne bruger rigtig meget tid med killingerne og vi nyder at se dem fjolle rundt i haven.
Hundene nyder dem også og bruger også til på at lege og hygge med dem.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar