torsdag den 27. september 2012

My girls, star no.1 og en nyforelskelse.

Fandt lige et gammelt LO som jeg vidst ikke har fået vist endnu. Jeg har liftet fra Heidi.



Dette LO har også ligget i et stykke tid nu. Jeg havde rigtig svært ved at få det færdig og kan ikke finde ud af om jeg er helt tilfreds endnu.


Stjerne er lavet med noget gesso og en template fra Crafters Workshop.

 Lagene bag ved billedet er en slags stof-papir. Jeg kan ikke huske hvad det hedder eller hvor det er fra. Det blå stykke stof med stjerner på, er noget jeg havde liggende fra et par gamle cowboy bukser. Jeg har igen brugt en template og malet med crackle accents for at få stjerne frem.


I starten af måneden var jeg et smut forbi husflid messen i Viborg. Der fik jeg købt lidt papire, stempler og ikke mindst et par Donna kort. Og hold op hvor er jeg blevet vild med de kort. Skal helt sikker have mig nogle flere af dem.


2 kommentarer: