tirsdag den 29. januar 2013

Syge børn og og et stykke papir

I morges kom Lianna ind med dårlig mave og da Zenia stod op kunne hun næsten ikke trække vejret fordi hun er blevet forkølet. Så på med en tegnefilm og tilbage under dynerne på sofaen :) De er heldigvis så dejlige nemme når de er syge så jeg regner med det bliver en meget stille dag i dag.

Mens ungerne lå og så noget film, satte jeg mig med et stykke papir. Har så mange idéer der skal afprøves nu hvor min inspiration er kommet tilbage. Hvor er det skønt og afslappende at male igen. Kan godt mærke at det er noget jeg har manglet og savnet.



5 kommentarer:

  1. øhhh - det ser da helt vildt godt ud !
    Jeg kiggede lige et par gange, det er rigtig fint

    god bedring til dine børn

    SvarSlet
  2. Flot side, du har lavet.
    God bedring til ungerne.

    SvarSlet