tirsdag den 22. januar 2013

Vinter

Jeg elsker vinter. Jeg elsker mørket og kulden om morgnen der indbyder til hygge under dynerne lige lidt længere end normalt. Jeg syntes det er skønt, når jeg har afleveret tøserne i skole, at komme hjem til et dejligt varmt hus og en kop kaffe inden jeg selv skal af sted. Og landskabet bliver altså lige en tand smukkere med en sne. Jeg bliver så inspireret om vinteren.

Jeg har heldigvis nogle ude-børn. I lørdags, trods sne og frost, smurgte de nogle madpakker, hældte saftevand på termoflasker og tog på skovtur i baghaven.


I søndags, efter en tur i skoven med hundene, havde jeg lovet tøserne at vi skulle hjem og male. Vi nåede dog ikke at få gang i malingen, men blyant og papir blev der brugt god tid med. Og helt uden evner er de da heller ikke :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar