tirsdag den 19. marts 2013

Fastelavns kostume og lidt flere kort



Jeg har da ikke engang fået vist Lianna's fastelavns kostume endnu. Jeg sagde til tøserne at vi ikke vil bruge penge på at købe nogle i år, men at jeg syntes at vi skulle lave nogle selv og den var de helt med på. Zenia ville være kat og skulle bare have lavet en hale. Lianna ville være får. Det tog mig to dage og et par vabler at blive færdig. Hun blev heldigvis rigtig glad for den.



Jeg har lavet nogle flere kort. Denne gang lidt Donna kort.




7 kommentarer:

  1. århhh super sød kostume og vild fin ide. hun ser da vidunderlig blød og fin ud.
    og de kort er da bare skønne i dejlige friske farver.

    SvarSlet
  2. Sikken et flot kostume - kanon idé...
    Flotte kort du har lavet...

    SvarSlet
  3. Flotte kostumer! God Ide med fåret!

    Rigtig flotte donnakort!

    SvarSlet
  4. Super fint kostume.
    Flotte kort.

    SvarSlet
  5. hvor er det nogle søde kostumer du har lavet.... synes der er noget særligt over hjemmelavede kostumer. måske er det fordi jeg bliver nostalgisk og tænker på da jeg var barn, og kostumerne også var hjemmelavede.

    smukke smukke donna-kort... får næsten selv lyst til at lave nogle donnakort igen ;)

    SvarSlet
  6. Nårh, nogle søde piger i fine kostumer. Fedt fundet på med fåret :)
    Flotte kort :)

    SvarSlet
  7. Ejj hvor er det bare sødt med fine kostumer :) super smart og billig idé :)

    De flotte dine kort..alle sammen hihih :)

    SvarSlet